poniedziałek, 16 maja 2016

Pamiątka Komunii Świętej - DT AltairArt

Maj to miesiąc komunii...
Jak zobaczyłam nowy papier AltairArt Ever and always - Rose,
zakochałam się w tym kolorze i wiedziałam,
że muszę koniecznie zrobić kartkę-pamiątkę dla Natalii z okazji Komunii Św.
Moja praca idealnie pasuje na wyzwanie #5 Koronkowy Ślub/ Komunia Święta,
które właśnie ruszyło na blogu AltairArt.
Zapraszam do oglądania i do zabawy :)






W pracy wykorzystałam:
wykrojniki : IHS i serwetka z listkami

Zapraszam na wyzwanie :)
 
A ja zgłaszam się do zabawy :

Wyzwanie 4/2016 Dowolna praca z wykrojnikami Craft Passion


Diabelskie wyzwanie z Kolorowym Jarmarkiem- inspiracja kolorami i delikatnością


Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Śliczna, cukierkowa jak nasz moodboard. Dziękuję za wspólną zabawę z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza karteczka, bardzo dziewczęca :)
    Dziękuję za udział w wyzwanie Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna i .... ma ten uroczy wykrojnik Craft Passion :-)

    OdpowiedzUsuń