poniedziałek, 2 maja 2016

Media w ruch - Wyzwanie #5 - DT Skarbnica Pomysłów

Witam w ten piękny majowy dzień :)
Wczoraj na blogu Skarbnicy Pomysłów ruszyło nowe wyzwanie #5 Media w ruch,
należy użyć co najmniej 3 mediów.
Moja inspiracja to ozdobna buteleczka, to moja pierwsza taka praca i mam dużą tremę czy wyszło :)
Na butelce znalazły się kwiaty zrobione z Foamiranu i to też mój pierwszy raz...
i planuję dużo trenować tym bardziej że Foamiran jest w tylu kolorach :)
Trzeba spróbować każdego :)
W pracy wykorzystałam papier AltairArt Ever and always - Gray, Foamiran,
produkty 13arts gesso, pasta modelująca, gel medium, brokat, tusz Splash
oraz tusz pigmentowy srebrny, gazę, chalk Edger Primy.

Zapraszam oglądania i zachęcam do pracy z mediami :)







Kochani media w ruch!


 Pozdrawiam majowo  :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz