środa, 25 maja 2016

Dzień Matki

Witam... Już jutro piękne święto... święto wszystkich mam
Moja propozycja na upominek to kartka w ulubionych kolorach mamy...
W pracy wykorzystałam piękne papiery Agaterii Hello Spring, tekturkę serce z napisem Mimszmasz Papierowy, różyczki Prima Marketing i listki z papieru czerpanego Namaste. 
Życzę wszystkiego co najpiękniejsze dla wszystkich mam!!! :)






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Miszmasz Papierowy - Majowe wyzwanie dla mamy 


Towarzystwo Dobrej Zabawy - Wyzwanie#9 z Agaterią -Matka jest tylko jedna


Craft Style -  Wyzwanie #23 DLA MAMY



Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka! I ten kolor! Uwielbiam!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piekna:)! oszalamiajaco piekna:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa kartka, bardzo mi się podoba:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne błękitne warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!!! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) Pięknie preentuje sie w niej mismaszowe serduszko :)
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń