środa, 20 maja 2015

Blejtram ze zdjęciem

Blejtram ze zdjęciem... Zainspirowana aktualnymi wyzwaniami postanowiłam utrwalić umiejętności, które nabyłam na warsztatach u Enczy i zrobiłam blejtram z "selfi" :) Podstawą tła są media od 13 Arts - gesso, pasta modelująca oraz Chalk Edger Primy w kolorze fioletowym i turkusowym. Wykorzystałam także maski, mikrokulki, tekturkę ze Scrapińca a dużą róże zrobiłam sama z białego papieru czerpanego Namaste, który pokolorowałam chalkiem :) Zapraszam :)






 

Moja pracę zgłaszam na wyzwania

Sketchabilities Sketch #139


13 Arts  Challenge #30 - "Let's take a selfie" / "Zróbmy sobie selfie"

Przyda się - wyzwanie Majowe - moodboard


Scrapgang - Wyzwanie 93 - Wykreślanka - elementy : tusz, kwiaty, tekturka, gaza.

TricksArt - Sztukateria #20 ze złotem


Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. piękna praca i świetna kolorystyka:) dziękuję za udział w wyzwaniu Sketchabilities.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful background!!!
    Thanks for playing along with sketchabilities

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful page! And the color combonation is amazing! Thanks for playing along this month at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing canvas work, and I love the altering you did with the flowers! Thanks for playing along at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great background for your canvas. Colours are amazing. thanks for playing along at Sketchabilities

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :) cieszą wszystkie pochwały

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! Thank you for joining us at 13@rts!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny!
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) i zapraszamy na nastepne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny blejtram. Bardzo podoba mi się jego kolorystyka :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń