niedziela, 23 listopada 2014

No 1 mój pierwszy scrap

Wielkimi krokami zbliża się 27 listopada, czemu to taka ważna data? Otóż w tym dniu w Bibliotece Miejskiej odbędzie się Spotkanie z Pasjami czyli robienie kartek itp :) Ja i moje koleżanki spróbujemy pokazać nasza pasję - scrapbooking :) później nasze prace będą 2 tygodnie wystawione właśnie w bibliotece. Scrapbooking to oczywiście nie tylko kartki, zatem i jak próbuję swoich sił w innych formach i oto powstał mój pierwszy scrap... niezbyt mediowy bo to obszerna tematyka jeszcze mi tak bardzo nieznana ale chyba trochę wyszło. Scrap jest liftem Miry która robi piękne prace z październikowego wyzwania Art Piaskownicy niestety nie zdążyłam się zgłosić :) Papierki z Lidla :) Zapraszam :)



Zgłaszam się na wyzwania:

Skarbnica Pomysłów - forma jakiej nie robiłam


Szmek # 21


AltairArt na FB Liście 


Miłej niedzieli

4 komentarze:

  1. Fajnie wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jak na pierwszy raz wyszło świetnie :) podoba mi się połączenie jesiennego papieru z tym co na zdjęciu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę pierwszy? Jest świetny! Fantastyczne kolory i jesienne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo po prostu :) Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń