wtorek, 25 listopada 2014

Choinka

Kolejna praca świąteczna... tym razem zmierzyłam się kursem Doroty na choinkę z listków bo już w ubiegłym roku zachwyciła mnie ta praca... kiedy zaczynałam swoją przygodę i nie miałam narzędzi. Wykorzystałam papier Pion Silent Night, Galeria Papieru Świercz za Kominem 01 i brokatowy Joy. Dodatki ze sklepów na mieście :) Zapraszam







Kartke posyłam na wyzwania:

Projekt Wagi Ciężkiej Wyzwanie świąteczne Anniko

Scribble and Scrap Blog Challenge #32 - Always Anything Goes

Pozdrawiam i dziękuję za komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Ale śliczna! Piękna choinka, a srebrne dodatki pasują fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I bardzo podobają mi się kwiatowe tło i srebrne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna choinka! Tło i srebrne bombeczki prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna choinka wyszła :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. So beautiful. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdpowiedzUsuń