czwartek, 4 września 2014

Liftujemy....

Podjęłam wyzwanie Pracowni Rękodzieła SZOK Gość sierpnia, propozycje liftu bardzo ciekawe i długo się nosiłam z zamiarem... padło na koło Asikaz_j dodatkowej inspiracji dostarczyła mi mapka kolorystyczna z #4 wyzwania Fifi Rifi Zaczarowany ogród i tak oto powstała okrągła kartka w pięknych kolorach.


Do stworzenia tej kartki wykorzystałam miętowy i kremowy papier ScrapandMe  z kolekcji Dreams Come True plus wrzosowy z Lidla dawno temu kupiony. Kwiatki różnie ale te piękne polne fioletowe to Prima kupiona w Fifi Rifi :)








Tu liftowany oryginał









Wyzwanie #4 Fifi Rifi Zaczarowany ogród






Kartkę posyłam także do Word Art Wednesday Challenge #148 - Anything Goes


 A na koniec chciałam się pochwalić że wygrałam Nutkowe wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej !!! Bardzoooooo się cieszę bo było jak zwykle mnóstwo pięknych prac!!! 


Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze :) Miłego dnia 

4 komentarze:

  1. Such stunning artwork! Thanks so much for sharing with us. It's a wonderful blessing to have you play along in our challenge.
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Twoja okrągła karteczka :) Super kolory! Bardzo mi miło, że podjęłaś się zliftowania mojej pracy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, takie piękne prace mogę liftować ciągle. Pozdrawiam

      Usuń
  3. This is perfection! The shape of the card is so beautiful and is complimented well by those wreath of flowers. Great work! We appreciate you joining us last week and would love for you to play along with us again this week at Word Art Wednesday. Leaving you with God's Word in Hebrews 12:2---"Let us fix our eyes on Jesus, the author and perfecter of our faith, who for the joy set before him endured the cross, scorning its shame, and sat down at the right hand of the throne of God." Hugs and blessings!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń